مسابقات ثبت شده در تی ال سی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مسابقات ثبت شده در تی ال سی
نوشته شده در دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 2890
نویسنده : صادق

پی پر ویو تی ال سی ، هجدهمین پی پر ویو مجازی می باشد که امسال برای بار دوم در مجازی قرار است برگزار شود. در این پی پر ویو دو مسابقه Tables Match و یک مسابقه Ladder Match برگزار می شود. تمامی قهرمانان سر کمربند در این پی پر ویو مسابقه دارند. حداکثر مسابقه ثبت شده در این پی پر ویو 7 عدد می باشد و احتمالا در پری شوء نیز یک مسابقه به ثبت می رسد.


مشخصات پی پر ویو :

سایت برگزار کننده : پی پر ویو من

تاریخ برگزاری : 1393/9/17

لوگو رسمی : http://gigpars.com/upload/vho3_9.png

پوستر رسمی : http://gigpars.com/upload/pccd_2.jpg

پرومو رسمی : منتشر نشده

پی پر ویو قبلی : سوروایورسریس                                  پی پر ویو بعدی : رویال رامبل


نتایج تی ال سی سال گذشته :

کودی رودز vs مسترمکمن ( سر کریر ) : مسترمکمن

دین امبروز vs زک رایدر ( سر کمربند ایالات متحده ) : زک رایدر

ست رولینز و رومن رینز vs ویلیام رگال و سین کارا ( سر کمربندهای تگ تیم ) : ست رولینز و رومن رینز

جک سواگر vs ری میستریو ( سر چمدان مانی این دبنک اسمکدان ) : جک سواگر

ویدبرت vs هث اسلیتر ( سر کمربند بین قاره ای ) : ویدبرت

وایت فمیلی vs شیمس و راب ون دم : وایت فمیلی

بیگ شو vs جان سینا ( سر کمربند سنگین وزن ) : جان سینا

مارک هنری vs تریپل ایچ ( سر ریاست و کریر ) : تریپل ایچ

رندی اورتن vs دنیل براین ( سر کمربند دبلیودبلیوای ) : دنیل براین


مسابقات ثبت شده در تی ال سی 2 :

1» جان سینا vs مارک هنری ( کشتی گیری که 5 بار روی میز خورد شود بازنده خواهد بود )

http://upsara.com/images/6hx1_3.jpg

پس از اینکه جان سینا در سامرسلم مقابل استون کلد شکست خورد ، مدتی غایب شد و در مسابقات حاضر نبود...مارک هنری پس از پیروزی مقابل دین امبروز ، در غیاب جان سینا با او استوری تشکیل داد و به خانواده جان سینا بی احترامی کرد. جان سینا نیز پاسخی از طریق تلویزیون به او داد و مسابقه انها بدون درگیری فعلا به ثبت رسیده...اما بعد از سوروایورسریس جان سینا در مسابقات حاضر می باشد و در تی ال سی مارک هنری با جان سینا یک مسابقه تک به تک معمولی دارند.

2» تریپل ایچ vs استون کلد ( در صورت پیروزی تریپل ایچ ، استون کلد اخراج خواهد شد و در صورت پیروزی استون کلد ، او رئیس مجازی خواهد شد )

http://upsara.com/images/sls8_4.jpg

پس از اینکه استون کلد برای کمربند دبلیودبلیوای ناکام ماند ، درگیری تریپل ایچ با او شروع شد و این درگیری به دلیل قدرت داشتن تریپل ایچ بود. تریپل ایچ پس از سوروایورسریس تیمش را گسترش داد و کین ، بیلی گان ، رود داگ و دمیز را به عنوان همدست هایش معرفی کرد و سازمان را تشکیل داد.

استون کلد مقابل تریپل ایچ ایستادگی کرد و طبق درگیری هایی که پیش آمد ، تریپل ایچ مسابقه را قبول کرد. بنابراین در صورت پیروزی استون کلد ، او رئیس مجازی می شود ودر غیر این صورت برای همیشه ازمجازی اخراج خواهد شد.

3» بد نیوز برت vs کریس جریکو سر کمربند بین قاره ای و ایالات متحده ( Normal Match )

http://upsara.com/images/i462_6.jpg

قبل از سوروایورسریس یک مسابقه نامبروان کانتندر بین جریکو و شیمس برگزار شد که جریکو با شکست دادن شیمس مقابل بد نیوز در سوروایورسریس قرار گرفت. اما در شوء راء قبل از سوروایورسریس ، جریکو توسط مارک هنری مصدوم شد و این باعث شد که جریکو با وضعیت نامناسبی به سوروایورسریس برود و مسابقه را شکست بخورد.

پس از سوروایورسریس ، جریکو درگیری را با بد نیوز ادامه داد و همچنین شیمس نیز این درگیری را ادامه داد. برای بار دوم یک مسابقه نامبروان کانتندر بین جریکو و شیمس برگزار شد که بازهم جریکو موفق به شکست شیمس شد و مسابقه دوم جریکو و شیمس سر کمربند بین قاره ای و ایالات متحده در تی ال سی به ثبت رسید.

4» رندی اورتن و باتیستا vs وایت فمیلی ( Handicap Elimination Tables Match )

http://upsara.com/images/nuhh_2.jpg

درگیری رندی اورتن و بری وایت مربوط به ماه ها قبل می باشد که یک استوری 3 ماهه رخ داد و بری وایت در آن موفق تر عمل کرد. درگیری باتیستا و بری وایت نیز تا سوروایورسریس ادامه داشت که باتیستا این استوری را 2-1 پیروز شد.

حالا یک مسابقه 2 به 3 بین رندی و باتیستا مقابل اعضای وایت فمیلی قرار است برگزار شود که این مسابقه به صورت حذفی ( کشتی گیری که روی میز خورد شود حذف می شود ) است و برنده مسابقه کسی است که حریف های خود را روی میز خورد کنند.

 

5» آندرتیکر vs سی ام پانک سر کمربند پی پر ویو من ( Tlc Match )

http://upsara.com/images/rokg_1.jpg

پس از اینکه سی ام پانک استوری طولانی مدتش را با استون کلد به پایان رساند ، حریف دیگری برای او مشخص شد که آخرین مسابقه اش مربوط به رسلمنیا مقابل کین بود. بازگشت آندرتیکر پس از ماه ها باعث شد که سی ام پانک نسبت به قبل احساس خطر بیشتری کند و در حال حاضر یک حریف فوق العاده سر سخت دارد. در صورتی که آندرتیکر موفق به شکست سی ام پانک شود ، قهرمان کمربند myppv شده و در رسلمنیا مقابل برنده رویال رامبل قرار می گیرد و در صورتی که پانک برنده شود ، همچنان باید در رویال رامبل نیز از کمربندش حفاظت کند.

 

6» دنیل براین vs رومن رینز سر کمربند سنگین وزن جهان ( Chairs Match )

http://upsara.com/images/mfhs_5.jpg

دنیل براین در هل این ا سل با شکست دادن سزارو و تریپل ایچ قهرمان کمربند سنگین وزن جهان شد. پس از ان نوبت به سوروایورسریس رسید که دنیل براین در آن سر کمربند مسابقه ای نداشت اما تیمی تشکیل داد که مقابل وایت فمیلی و شیلد مسابقه دادند و در نهایت تیم براین برنده آن مسابقه شد.

پس از سوروایورسریس رومن رینز سرپرست گروه شیلد درگیری را با دنیل براین ادامه داد و خواهان یک مسابقه صندلی با براین در تی ال سی شد.

 

مسابقات احتمالی :

آندرتیکر vs سی ام پانک





مطالب مرتبط با این پست
.